Me melalaiset haluamme olla maatalousyrittäjien arjessa tukena niin hyvän kuin huononkin sään aikana. Etenkin taloudellisesti haasteellisina aikoina on erityisen tärkeää, että voimme tukea osaltamme maatalousyrittäjiä ja asiointi kanssamme on sujuvaa.
PAMELA – palveleva Mela
Olemme viimeisen vuoden ajan panostaneet aivan erityisesti asiakaskokemuksen kehittämiseen. Haluamme kehittää palveluitamme asiakkaidemme parhaaksi. Nimeksi tälle kehityshankkeelle, ”rakkaalle lapsellemme”, on annettu PAMELA – palveleva Mela. Hankkeen myötä olemme yhdessä määritelleet hyvän Mela-palvelun periaatteet.
Lähtökohtana maatalousyrittäjän työn arvostaminen
Hyvä palvelu lähtee Melassa arvostuksesta maatalousyrittäjän työhön. On tärkeää kuunnella herkällä korvalla asiakkaiden palvelutarpeita ja -odotuksia. Hyvä asiakaskokemus vaatii asioiden ymmärrystä ja hyvää asiantuntemusta, mutta ennen kaikkea oikeaa asennetta – halua ja kykyä asiakkaan kohtaamiseen.
Palveluperiaatteet opastavat meitä Mela-turvan tuottamisessa
Palveluperiaatteet ohjaavat meitä päivittäisessä työssämme tekemään asiat oikein, maatalousyrittäjän parhaaksi, oikealla asenteella. Tulemme jatkossakin tuottamaan Mela-turvaa asiantuntevasti ja tehokkaasti, asiakasta kuunnellen ja arvostaen – palveluperiaatteidemme mukaisesti!
Palveluperiaatteet
Olen läsnä, kuuntelen ja kartoitan.
Arvostan asiakkaitamme ja työtäni.
Olen asiantuntija asiakkaan parhaaksi.
Hoidan Mela-turvan tehokkaasti yhteistyöllä.
Kommentit